webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş derken ? Öncelikle hiç tanımadığın kişiler hakkında böyle konuşmamanı öneririm.
AppServ programını bilgisayarına kurarsan bağlantıyı sağlarsın
Kardeş demek kötü şeymi ?
Yapmayin arkadaşlar hepimiz kardeşiz !