1. Fena
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Hangi Tema daha güzel Sizce
40
●1.987
- 01-10-2013, 18:59:30proticarette bu arkadşın temaları açık ara birinci , bende bu arkadaştan arayüz almıştım ( www.bendealicam.com ) ve çokta memnunumfoxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk aldığımda yardımları vs olsun 3 5 kere mail atmışımdır anında cevap gelmiştir
- 01-10-2013, 19:32:17Murphy kanunlarını okumalısınız. Tamam ne zaman derseniz geçelim o arayüze. Yarın telefonla görüşebiliriz.Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NeuStar merhaba, sizin arayüzü de v16 veya v27'ye alabiliriz. Fiyat farkı gibi opsiyon ayarlayabiliriz. 3-5 mailden ziyade şöyle olmuş. 12 Aralık 2012 11:03'den 23 Haziran 2013'e dek 51 mail göndermişsiniz. Tüm mailler cevaplanmış. En az mail gönderen müşterilerimden birisisiniz.NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-10-2013, 19:45:24doğrudurfoxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle bir durum var sunucu taşırken sorunlar olmuştu, birde sayfa izinleri ile alakalı baya sorunlar yaşamıştık private konumundayken belki hatırlarsınız
bu arada , sizinle ilgili bir konuşmada r10 iftar buluşmasında proticaretin kurucusu ve testek ekibinden cem bey ile geçti bir muhabbetimiz dedim gerçekten çok kaliteli işler çıkartıyor ömer bey ama dedim ufak tefek sorunlar oldu private konumunda vs sayfa izinleri ile alakalıdr vs dedi dedim ben bilemem dedim ilk etapda
neyseki baya uğraşlar sonucu çözmüştük
gibi
buarada cem beyle geçen diyoloğumuzda biz bile ömerin temalarını kuramıyoruz dedi ee işi biliyor
biliyor adam dedim herkez kurarsa olmaz
- 01-10-2013, 19:49:30yoruma baya baya güldümfoxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


o mail i geçmem lazım günü birlik merhaba nasılsınız yazcam
- 01-10-2013, 20:02:26http://www.bendealicam.com/gizlilik-sozlesmesi.aspxKadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.bendealicam.com/hakkimizda.aspx
gibi linkleri görüntülüyememden baya atmışımdır
sebebi sayfalara verilen bir izin var nerden bilim ben
satış olsun sorun çıkarmasın müşteriye güven versin yeter
- 01-10-2013, 20:32:30Yanlış anlaşılmasın, az veya çok mail atmakla kimseyi yargılamıyorum. Tercih edilme sebebi zaten teknik destek. Yalnız zaman zaman arayüzü bu destekle bambaşka şekilde özelleştirmeye çalışanlar da olabiliyor. Gereken yönlendirmeyi her halukarda yapıyoruz.
Cem bey arayüz ve yazılımın altını üstüne getirir, detaylı bakmak istememiştir.
Tasarımlar müşteri istekleri doğrultusunda olduğu için pek çok farklı seviyede tema mevcut. Çok daha üst düzey çalışmalar için mesai ve maaliyet durumu söz konusu tabiki. Süreç içinde maaliyetlerin düşük verimin yüksek olduğu bir yapılanma oluşturmuş oluruz. Magento bir anda magento olmadı nihayetinde.
ilk aldığımda yardımları vs olsun 3 5 kere mail atmışımdır anında cevap gelmiştir
