• 01-10-2013, 18:30:26
    #28
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    1. Fena


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
  • 01-10-2013, 18:59:30
    #29
    foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v16 ile aynı. Alt kategoriler sizdeki sistemle aynı olacak. Bir farkı yok. Küçük css değişiklikleri (icon gibi) ekleyerek farklı bir görünüm ortaya çıkabilir sadece. Onları da düzenleriz. Siz Proticaret başlığında da zaman zaman sorular sordunuz. Pişman olduğunuz pek çok ticareti yaşadığınızı da okuyorum zaman zaman.

    Değiştirin artık şunu
    proticarette bu arkadşın temaları açık ara birinci , bende bu arkadaştan arayüz almıştım ( www.bendealicam.com ) ve çokta memnunum ilk aldığımda yardımları vs olsun 3 5 kere mail atmışımdır anında cevap gelmiştir
  • 01-10-2013, 19:03:17
    #30
    Birinci tema güven verici duruyor,daha çok insanlar artık alışveriş sitesindeki detaylar ve görselliğine önem veriyor.Kurumsallığa daha yakın bana göre.
  • 01-10-2013, 19:10:50
    #31
    1 diyorum
  • 01-10-2013, 19:32:17
    #32
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saece pişmanlık olsa iyi. Halen yaşıyorum

    Yarın inşallah kredi kartı ile 1. olan temayı alacagım saat 4 gibi müşteri ödeme geçecegini söyledi Hayırlısı.
    Murphy kanunlarını okumalısınız. Tamam ne zaman derseniz geçelim o arayüze. Yarın telefonla görüşebiliriz.

    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    proticarette bu arkadşın temaları açık ara birinci , bende bu arkadaştan arayüz almıştım ( www.bendealicam.com ) ve çokta memnunum ilk aldığımda yardımları vs olsun 3 5 kere mail atmışımdır anında cevap gelmiştir
    NeuStar merhaba, sizin arayüzü de v16 veya v27'ye alabiliriz. Fiyat farkı gibi opsiyon ayarlayabiliriz. 3-5 mailden ziyade şöyle olmuş. 12 Aralık 2012 11:03'den 23 Haziran 2013'e dek 51 mail göndermişsiniz. Tüm mailler cevaplanmış. En az mail gönderen müşterilerimden birisisiniz.
  • 01-10-2013, 19:45:24
    #33
    foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murphy kanunlarını okumalısınız. Tamam ne zaman derseniz geçelim o arayüze. Yarın telefonla görüşebiliriz.



    NeuStar merhaba, sizin arayüzü de v16 veya v27'ye alabiliriz. Fiyat farkı gibi opsiyon ayarlayabiliriz. 3-5 mailden ziyade şöyle olmuş. 12 Aralık 2012 11:03'den 23 Haziran 2013'e dek 51 mail göndermişsiniz. Tüm mailler cevaplanmış. En az mail gönderen müşterilerimden birisisiniz.
    doğrudur şöyle bir durum var sunucu taşırken sorunlar olmuştu, birde sayfa izinleri ile alakalı baya sorunlar yaşamıştık private konumundayken belki hatırlarsınız bu arada , sizinle ilgili bir konuşmada r10 iftar buluşmasında proticaretin kurucusu ve testek ekibinden cem bey ile geçti bir muhabbetimiz dedim gerçekten çok kaliteli işler çıkartıyor ömer bey ama dedim ufak tefek sorunlar oldu private konumunda vs sayfa izinleri ile alakalıdr vs dedi dedim ben bilemem dedim ilk etapda neyseki baya uğraşlar sonucu çözmüştük gibi

    buarada cem beyle geçen diyoloğumuzda biz bile ömerin temalarını kuramıyoruz dedi ee işi biliyor biliyor adam dedim herkez kurarsa olmaz
  • 01-10-2013, 19:49:30
    #34
    foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NeuStar merhaba, sizin arayüzü de v16 veya v27'ye alabiliriz. Fiyat farkı gibi opsiyon ayarlayabiliriz. 3-5 mailden ziyade şöyle olmuş. 12 Aralık 2012 11:03'den 23 Haziran 2013'e dek 51 mail göndermişsiniz. Tüm mailler cevaplanmış. En az mail gönderen müşterilerimden birisisiniz.
    yoruma baya baya güldüm

    o mail i geçmem lazım günü birlik merhaba nasılsınız yazcam
  • 01-10-2013, 20:02:26
    #35
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoruma baya baya güldüm

    o mail i geçmem lazım günü birlik merhaba nasılsınız yazcam
    http://www.bendealicam.com/gizlilik-sozlesmesi.aspx
    http://www.bendealicam.com/hakkimizda.aspx

    gibi linkleri görüntülüyememden baya atmışımdır sebebi sayfalara verilen bir izin var nerden bilim ben satış olsun sorun çıkarmasın müşteriye güven versin yeter
  • 01-10-2013, 20:32:30
    #36
    Yanlış anlaşılmasın, az veya çok mail atmakla kimseyi yargılamıyorum. Tercih edilme sebebi zaten teknik destek. Yalnız zaman zaman arayüzü bu destekle bambaşka şekilde özelleştirmeye çalışanlar da olabiliyor. Gereken yönlendirmeyi her halukarda yapıyoruz.

    Cem bey arayüz ve yazılımın altını üstüne getirir, detaylı bakmak istememiştir.

    Tasarımlar müşteri istekleri doğrultusunda olduğu için pek çok farklı seviyede tema mevcut. Çok daha üst düzey çalışmalar için mesai ve maaliyet durumu söz konusu tabiki. Süreç içinde maaliyetlerin düşük verimin yüksek olduğu bir yapılanma oluşturmuş oluruz. Magento bir anda magento olmadı nihayetinde.