foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NeuStar merhaba, sizin arayüzü de v16 veya v27'ye alabiliriz. Fiyat farkı gibi opsiyon ayarlayabiliriz. 3-5 mailden ziyade şöyle olmuş. 12 Aralık 2012 11:03'den 23 Haziran 2013'e dek 51 mail göndermişsiniz. Tüm mailler cevaplanmış. En az mail gönderen müşterilerimden birisisiniz.
yoruma baya baya güldüm

o mail i geçmem lazım günü birlik merhaba nasılsınız yazcam