saece pişmanlık olsa iyi. Halen yaşıyorum
Yarın inşallah kredi kartı ile 1. olan temayı alacagım saat 4 gibi müşteri ödeme geçecegini söyledi Hayırlısı.
Murphy kanunlarını okumalısınız. Tamam ne zaman derseniz geçelim o arayüze. Yarın telefonla görüşebiliriz.
proticarette bu arkadşın temaları açık ara birinci , bende bu arkadaştan arayüz almıştım (
www.bendealicam.com ) ve çokta memnunum

ilk aldığımda yardımları vs olsun 3 5 kere mail atmışımdır anında cevap gelmiştir
NeuStar merhaba, sizin arayüzü de v16 veya v27'ye alabiliriz. Fiyat farkı gibi opsiyon ayarlayabiliriz. 3-5 mailden ziyade şöyle olmuş. 12 Aralık 2012 11:03'den 23 Haziran 2013'e dek 51 mail göndermişsiniz. Tüm mailler cevaplanmış. En az mail gönderen müşterilerimden birisisiniz.