Murphy kanunlarını okumalısınız. Tamam ne zaman derseniz geçelim o arayüze. Yarın telefonla görüşebiliriz.
NeuStar merhaba, sizin arayüzü de v16 veya v27'ye alabiliriz. Fiyat farkı gibi opsiyon ayarlayabiliriz. 3-5 mailden ziyade şöyle olmuş. 12 Aralık 2012 11:03'den 23 Haziran 2013'e dek 51 mail göndermişsiniz. Tüm mailler cevaplanmış. En az mail gönderen müşterilerimden birisisiniz.
doğrudur

şöyle bir durum var sunucu taşırken sorunlar olmuştu, birde sayfa izinleri ile alakalı baya sorunlar yaşamıştık private konumundayken belki hatırlarsınız

bu arada , sizinle ilgili bir konuşmada r10 iftar buluşmasında proticaretin kurucusu ve testek ekibinden cem bey ile geçti bir muhabbetimiz dedim gerçekten çok kaliteli işler çıkartıyor ömer bey ama dedim ufak tefek sorunlar oldu private konumunda vs sayfa izinleri ile alakalıdr vs dedi dedim ben bilemem dedim ilk etapda

neyseki baya uğraşlar sonucu çözmüştük

gibi
buarada cem beyle geçen diyoloğumuzda biz bile ömerin temalarını kuramıyoruz dedi ee işi biliyor

biliyor adam dedim herkez kurarsa olmaz