• 30-09-2013, 23:05:13
    #19
    1. tema
  • 01-10-2013, 02:07:41
    #20
    1. Tema diğerine göre daha Prof. duruyor. hepsiburada dan esinlenmişler sanki.
  • 01-10-2013, 13:20:13
    #21
    1.cisi cok hosuma gitti.
  • 01-10-2013, 13:23:36
    #22
    2. tema bence
  • 01-10-2013, 13:36:10
    #23
    Üyeliği durduruldu
    1. hocam ancak şimdiki temanızda güzel :=)
  • 01-10-2013, 14:20:49
    #24
    Khaaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında ben ikinciyi alıyorum sıparıs gececem
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://demov16.ajanssmart.com/ Bu tema 500 TL
    sizce sitemizde hangi temayı kullanalım ?
    Merhaba, ben başlığı yeni farkettim. Dün bir "etiketlenme bildirimi" geldi ancak altında hiç birşey yazmıyor. Sanırım servis tam çalışmıyor.

    İndirim arayüzü vaktiyle bir müşterimiz için yapıldı. O müşterimiz ticari faaliyetini bitirdiği için müsaade alarak ekledik. Ki genel tasarımların çoğunu zaten müşterilerin ihtiyaçlarına göre yapıyoruz.

    Bağzı kullanıcılar haklı olarak soruyor, fiyatlar neden fazla. 80 TL'den 750 TL'ye kadar arayüz var. Biz bunlar için her müşteriye teknik destek veriyoruz. Değişiklik yapmak istiyor ama nerden nasıl yapılacağını bilemeyebiliyor. Geçen yıldan buyana binlerce destek maili yazdık. Bunların 2 cümleyle bitmeyeceğini de hesap ederseniz neden fiyatların themeforest'dan yüksek olduğunu anlayacaksınız.

    Vaktiyle themeforest'a da çalışmış olarak söyleyebilirim ki. Orda çok ciddi olmayan çalışma dahi binlerce kullanıcıya rahatlıkla satılabiliyor. Keza müthiş bir pazar payı var. Ama Türkiye'de e-ticaret sayfası az. Buna rağmen 11000 Proticaret portalı bulunuyor. Hergün bir kaç kişi satın alacak olsaydı fiyatlar tabiki düşerdi. Sürüm yüksek değil yani.

    Bunun yerine kullanıcılara kredi kartı - kredi kartı ile taksit- havale indirimi gibi elden gelen yardımları yapıyoruz.

    Gördükleriniz genel olarak yapılan arayüzler. Özel çalışmalar yayınlanmıyor.

    Demo v27 bunu henüz görmemiş olabilirsiniz. Footer alanını v16'daki gibi bıraktık.

    Hepsiburada örneğine gelince. "Gencin genci" arkadaşlar klavye başına geçtiğinde hepsiburada.com'u gördüler normaldir. Ama klasik e-ticaret portalı 3 kolondan oluşuyor. Daha eskiden sağ ve sol kolonlarda döviz kurları gibi gereksiz alanlar olurdu şimdi reklam bannerları var. Hepsiburada konsepti "genel ürün konsepti" için düzenlenmiş bir yapıya sahip. Bu 3 kolon her tasarımın hepsiburada'dan örnek alındığı anlamına gelmez.
  • 01-10-2013, 14:32:57
    #25
    foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ben başlığı yeni farkettim. Dün bir "etiketlenme bildirimi" geldi ancak altında hiç birşey yazmıyor. Sanırım servis tam çalışmıyor.

    İndirim arayüzü vaktiyle bir müşterimiz için yapıldı. O müşterimiz ticari faaliyetini bitirdiği için müsaade alarak ekledik. Ki genel tasarımların çoğunu zaten müşterilerin ihtiyaçlarına göre yapıyoruz.

    Bağzı kullanıcılar haklı olarak soruyor, fiyatlar neden fazla. 80 TL'den 750 TL'ye kadar arayüz var. Biz bunlar için her müşteriye teknik destek veriyoruz. Değişiklik yapmak istiyor ama nerden nasıl yapılacağını bilemeyebiliyor. Geçen yıldan buyana binlerce destek maili yazdık. Bunların 2 cümleyle bitmeyeceğini de hesap ederseniz neden fiyatların themeforest'dan yüksek olduğunu anlayacaksınız.

    Vaktiyle themeforest'a da çalışmış olarak söyleyebilirim ki. Orda çok ciddi olmayan çalışma dahi binlerce kullanıcıya rahatlıkla satılabiliyor. Keza müthiş bir pazar payı var. Ama Türkiye'de e-ticaret sayfası az. Buna rağmen 11000 Proticaret portalı bulunuyor. Hergün bir kaç kişi satın alacak olsaydı fiyatlar tabiki düşerdi. Sürüm yüksek değil yani.

    Bunun yerine kullanıcılara kredi kartı - kredi kartı ile taksit- havale indirimi gibi elden gelen yardımları yapıyoruz.

    Gördükleriniz genel olarak yapılan arayüzler. Özel çalışmalar yayınlanmıyor.

    Demo v27 bunu henüz görmemiş olabilirsiniz. Footer alanını v16'daki gibi bıraktık.

    Hepsiburada örneğine gelince. "Gencin genci" arkadaşlar klavye başına geçtiğinde hepsiburada.com'u gördüler normaldir. Ama klasik e-ticaret portalı 3 kolondan oluşuyor. Daha eskiden sağ ve sol kolonlarda döviz kurları gibi gereksiz alanlar olurdu şimdi reklam bannerları var. Hepsiburada konsepti "genel ürün konsepti" için düzenlenmiş bir yapıya sahip. Bu 3 kolon her tasarımın hepsiburada'dan örnek alındığı anlamına gelmez.
    v27 fiyatı nedir hocam

    Ayrıca söylediklerinize katılıyorum. Fakat benim gibi tema arayıpta bulamayan cok kişi mevcuttur. ucuza da tema bulundurursanız bence cok güzel olur.

    Birde bizim sitede bayagı alt kategori mevcut. alt kategoriler nasıl göründügünü görmek maksatlı bir kaç alt kategori acarsanız cok sevinirim.
  • 01-10-2013, 14:43:58
    #26
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde bizim sitede bayagı alt kategori mevcut. alt kategoriler nasıl göründügünü görmek maksatlı bir kaç alt kategori acarsanız cok sevinirim.
    v16 ile aynı. Alt kategoriler sizdeki sistemle aynı olacak. Bir farkı yok. Küçük css değişiklikleri (icon gibi) ekleyerek farklı bir görünüm ortaya çıkabilir sadece. Onları da düzenleriz. Siz Proticaret başlığında da zaman zaman sorular sordunuz. Pişman olduğunuz pek çok ticareti yaşadığınızı da okuyorum zaman zaman.

    Değiştirin artık şunu
  • 01-10-2013, 18:28:38
    #27
    foxmuld3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v16 ile aynı. Alt kategoriler sizdeki sistemle aynı olacak. Bir farkı yok. Küçük css değişiklikleri (icon gibi) ekleyerek farklı bir görünüm ortaya çıkabilir sadece. Onları da düzenleriz. Siz Proticaret başlığında da zaman zaman sorular sordunuz. Pişman olduğunuz pek çok ticareti yaşadığınızı da okuyorum zaman zaman.

    Değiştirin artık şunu
    saece pişmanlık olsa iyi. Halen yaşıyorum

    Yarın inşallah kredi kartı ile 1. olan temayı alacagım saat 4 gibi müşteri ödeme geçecegini söyledi Hayırlısı.