Yanlış anlaşılmasın, az veya çok mail atmakla kimseyi yargılamıyorum. Tercih edilme sebebi zaten teknik destek. Yalnız zaman zaman arayüzü bu destekle bambaşka şekilde özelleştirmeye çalışanlar da olabiliyor. Gereken yönlendirmeyi her halukarda yapıyoruz.

Cem bey arayüz ve yazılımın altını üstüne getirir, detaylı bakmak istememiştir.

Tasarımlar müşteri istekleri doğrultusunda olduğu için pek çok farklı seviyede tema mevcut. Çok daha üst düzey çalışmalar için mesai ve maaliyet durumu söz konusu tabiki. Süreç içinde maaliyetlerin düşük verimin yüksek olduğu bir yapılanma oluşturmuş oluruz. Magento bir anda magento olmadı nihayetinde.