Malesef son zamanlarda borsadan yabancı yatırımcı ciddi anlamda kaçıyor.
dolayısıyla hacim düşüyor. Böyle olunca da bizim üç kağıtçılar at koşturuyor borsada.
En saçma sapan şirketler en çok kazandıran şirketler oluyor.
Tavsiyem borsa hakkında yeterli bilgisi olmayan birin bıst 100 yada bıst 30 hisseleri dışında yatırım yapmasın.
Borsa neden böyle?
27
●1.246
- 28-07-2020, 12:02:13Bende bekliyorum, keşke beklemeseydim dedim ama. Her gün daha fazla zararla uyanıyorum.Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün son kez maliyet düşürdüm, son bir şans - 28-07-2020, 12:02:15hocam bu işler arkadaş tavsiyesi ile olmazki bilginiz ve araştırma merakınız varsa güzel sonuclar elde edebilirsiniz tabi paylara bölersek %50 sizin başarınız %50 de türkiyede anlık değişken ekonomi tablosu. heran her şey olabilir yani. bunun yerine yatıracağınız miktarı, ticaret vs alanda kullanırsanız daha sağlıklı ve kazanclı olduğunu göreceksiniz.
- 28-07-2020, 12:05:55Tam yükselecek, Ayasofya meselesi diyorlar borsa düşüyor.EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam yükselecek, yunanistan meselesi diyorlar borsa düşüyor.
Tam yükselecek, dolar yükseldi borsa düşüyor.
Bir garip yer - 28-07-2020, 12:07:16bu yüzden türkiye de borsaya girmek yazı tura atmaktan farksız.mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2020, 12:18:04En son aldığım hisseler 3 hafta önce BURVA ve BURCE kağıdına yatırım yaptım kaç gündür tavan gidiyor iyice araştırın hocam geçmişini neden yükseliyor geleceği nasıl olur birkaç gün kafa yorduktan sonra girmiştim bende ☺️mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Investing uygulaması var bilmiyorsanız indirebilirsiniz kolay borsa takibini yapabilirsiniz ☺️ ytd.