• 28-07-2020, 11:58:45
    #10
    Malesef son zamanlarda borsadan yabancı yatırımcı ciddi anlamda kaçıyor.
    dolayısıyla hacim düşüyor. Böyle olunca da bizim üç kağıtçılar at koşturuyor borsada.

    En saçma sapan şirketler en çok kazandıran şirketler oluyor.
    Tavsiyem borsa hakkında yeterli bilgisi olmayan birin bıst 100 yada bıst 30 hisseleri dışında yatırım yapmasın.
  • 28-07-2020, 11:59:00
    #11
    Bizimmarkette büyük zararım var ama sabrediyorum zararına mal verecek kadar zengin değilim bunu öğrendim uygulamaya çalışıyorum tabi zor oluyor
  • 28-07-2020, 12:00:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Xrp ve link candır. 5000 i 3 günde 8000. 8000’i 1 haftada 12.000 yaptım. Sonra gidip bir iPhone 11 aldım :d
  • 28-07-2020, 12:02:13
    #13
    Brkyshn2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimmarkette büyük zararım var ama sabrediyorum zararına mal verecek kadar zengin değilim bunu öğrendim uygulamaya çalışıyorum tabi zor oluyor
    Bende bekliyorum, keşke beklemeseydim dedim ama. Her gün daha fazla zararla uyanıyorum.
    Bugün son kez maliyet düşürdüm, son bir şans
  • 28-07-2020, 12:02:15
    #14
    hocam bu işler arkadaş tavsiyesi ile olmazki bilginiz ve araştırma merakınız varsa güzel sonuclar elde edebilirsiniz tabi paylara bölersek %50 sizin başarınız %50 de türkiyede anlık değişken ekonomi tablosu. heran her şey olabilir yani. bunun yerine yatıracağınız miktarı, ticaret vs alanda kullanırsanız daha sağlıklı ve kazanclı olduğunu göreceksiniz.
  • 28-07-2020, 12:05:55
    #15
    EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu işler arkadaş tavsiyesi ile olmazki bilginiz ve araştırma merakınız varsa güzel sonuclar elde edebilirsiniz tabi paylara bölersek %50 sizin başarınız %50 de türkiyede anlık değişken ekonomi tablosu. heran her şey olabilir yani. bunun yerine yatıracağınız miktarı, ticaret vs alanda kullanırsanız daha sağlıklı ve kazanclı olduğunu göreceksiniz.
    Tam yükselecek, Ayasofya meselesi diyorlar borsa düşüyor.
    Tam yükselecek, yunanistan meselesi diyorlar borsa düşüyor.
    Tam yükselecek, dolar yükseldi borsa düşüyor.

    Bir garip yer
  • 28-07-2020, 12:07:16
    #16
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam yükselecek, Ayasofya meselesi diyorlar borsa düşüyor.
    Tam yükselecek, yunanistan meselesi diyorlar borsa düşüyor.
    Tam yükselecek, dolar yükseldi borsa düşüyor.

    Bir garip yer
    bu yüzden türkiye de borsaya girmek yazı tura atmaktan farksız.
  • 28-07-2020, 12:12:15
    #17
    Hisse almadan önce alacağınız şirketi araştırın. Başka şirketler ile bağlantısı olsun vs. Borsada kolay kolay kaybetmessiniz sadece belki paranız içeride kalabilir bir kaç ay sabrederseniz kazanırsınız.
  • 28-07-2020, 12:18:04
    #18
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SKBNK : 1,63 maliyet
    IEYHO 0,99 maliyet
    İkisi var şuan hocam
    RHEAG vardı dademin zararına sattım
    En son aldığım hisseler 3 hafta önce BURVA ve BURCE kağıdına yatırım yaptım kaç gündür tavan gidiyor iyice araştırın hocam geçmişini neden yükseliyor geleceği nasıl olur birkaç gün kafa yorduktan sonra girmiştim bende ☺️
    Investing uygulaması var bilmiyorsanız indirebilirsiniz kolay borsa takibini yapabilirsiniz ☺️ ytd.