Borsa neden böyle?
27
●1.246
- 28-07-2020, 11:51:23SKBNK : 1,63 maliyetmrtguapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IEYHO 0,99 maliyet
İkisi var şuan hocam
RHEAG vardı dademin zararına sattım - 28-07-2020, 11:56:17Malesef, pek fazla araştırmadım, arkadaşın hisselerine girdim zaten. En büyük hatam o oldu. Şuan zararım kapansa da borsadan kurtulsam diyorumikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle