• 28-07-2020, 11:46:55
    #1
    Merhaba, arkadaş tavsiyesiyle girdiğim borsada çok zararım var. Zararım kapansın çıkarım dedikçe daha çok dibe gidiyorum
  • 28-07-2020, 11:48:40
    #2
    Hangi kağıttasınız hocam bende çok kovalıyorum zarar etmedim şuana kadar
  • 28-07-2020, 11:49:21
    #3
    hangi hisse?
    kağıdı alırken baktınız mı şirket ne iş yapıyor. satışları nasıl?
    geçen sene bu zamanlar fiyatı kaçmış. 6 ay önce kaçmış. Fiyatı arttı ise niye arttı, düştü ise niye düştü?

    Siz siz olun borsada kendiniz araştırıp etmeden yatırım yapmayın.
  • 28-07-2020, 11:49:23
    #4
    hisselere günlük giriyorsanız normal. ama hikayesi olan kağıt süreklikazandırır. zoren akguv vs. ytd

    ama kent hissesinin bu kadartavan tavan gidip brüt takasa alınmaması da garip bir durum.
  • 28-07-2020, 11:51:23
    #5
    mrtguapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kağıttasınız hocam bende çok kovalıyorum zarar etmedim şuana kadar
    SKBNK : 1,63 maliyet
    IEYHO 0,99 maliyet
    İkisi var şuan hocam
    RHEAG vardı dademin zararına sattım
  • 28-07-2020, 11:52:20
    #6
    Geçti dost kervanı, eyleme beni..
  • 28-07-2020, 11:53:35
    #7
    zaten türkiyede borsa garip tüm yatırım araçları aynı anda sürekli değer kazanıyor. dövüz , altın artıyor yanında borsada sürekli yukarıda. milletin demek yastık altı parası warmıs
  • 28-07-2020, 11:55:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Penguen candır 1/2 yaptım
  • 28-07-2020, 11:56:17
    #9
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi hisse?
    kağıdı alırken baktınız mı şirket ne iş yapıyor. satışları nasıl?
    geçen sene bu zamanlar fiyatı kaçmış. 6 ay önce kaçmış. Fiyatı arttı ise niye arttı, düştü ise niye düştü?

    Siz siz olun borsada kendiniz araştırıp etmeden yatırım yapmayın.
    Malesef, pek fazla araştırmadım, arkadaşın hisselerine girdim zaten. En büyük hatam o oldu. Şuan zararım kapansa da borsadan kurtulsam diyorum