hangi hisse?
kağıdı alırken baktınız mı şirket ne iş yapıyor. satışları nasıl?
geçen sene bu zamanlar fiyatı kaçmış. 6 ay önce kaçmış. Fiyatı arttı ise niye arttı, düştü ise niye düştü?
Siz siz olun borsada kendiniz araştırıp etmeden yatırım yapmayın.
Malesef, pek fazla araştırmadım, arkadaşın hisselerine girdim zaten. En büyük hatam o oldu. Şuan zararım kapansa da borsadan kurtulsam diyorum