hangi hisse?
kağıdı alırken baktınız mı şirket ne iş yapıyor. satışları nasıl?
geçen sene bu zamanlar fiyatı kaçmış. 6 ay önce kaçmış. Fiyatı arttı ise niye arttı, düştü ise niye düştü?

Siz siz olun borsada kendiniz araştırıp etmeden yatırım yapmayın.