• 28-07-2020, 12:41:45
    #19
    berkeklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xrp ve link candır. 5000 i 3 günde 8000. 8000’i 1 haftada 12.000 yaptım. Sonra gidip bir iPhone 11 aldım :d
    Eee biraz daha devam etseydin f30'u çekerdin altına
  • 28-07-2020, 12:47:40
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eee biraz daha devam etseydin f30'u çekerdin altına

    Yurtdışındayım hocam. Acil nakit ihtiyacı olduğu için parayı çekmek zorunda kaldım
  • 28-07-2020, 16:57:43
    #21
    mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, arkadaş tavsiyesiyle girdiğim borsada çok zararım var. Zararım kapansın çıkarım dedikçe daha çok dibe gidiyorum
    Sene 2018 alcatel hissesini 6 tl,den almistim yanilmiyorsam 3.30 tl,ye kadar dusmustu suan 20 tl,lerde saglam olan hisselerde panik olmamak lazim
  • 28-07-2020, 21:06:50
    #22
    sabreden kazanır bence panik yapma.
    ytd.
  • 28-07-2020, 21:10:39
    #23
    Tavsiye ile borsaya girilmez. En büyük hatanız bu olmuş. Borsaya girmek istiyorsanız tamamen kendinizi bazı alanlarda geliştirmeniz gerekir. En başında bunların teknik analiz, takas analizi gelir. Grafikleri okuyup yorumlayabilmeniz gerekir. Şirket hakkında araştırma yapmayı, doğru şekilde araştırma yapmayı da bilmeniz gerekir.
  • 28-07-2020, 21:16:18
    #24
    berkeklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xrp ve link candır. 5000 i 3 günde 8000. 8000’i 1 haftada 12.000 yaptım. Sonra gidip bir iPhone 11 aldım :d
    $LINK için ne diyorsun ne olur hocam sence?
  • 28-07-2020, 21:57:15
    #25
    bilgilens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hisselere günlük giriyorsanız normal. ama hikayesi olan kağıt süreklikazandırır. zoren akguv vs. ytd

    ama kent hissesinin bu kadartavan tavan gidip brüt takasa alınmaması da garip bir durum.
    kent brütte hocam
    Bugün çok kötüydü corona döneminden sonra en sert düşüş bugundu galiba
  • 28-07-2020, 23:27:38
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    $LINK için ne diyorsun ne olur hocam sence?

    hocam kesinlike bu konuda bir şey diyemem. ben 1 haftalık - 1 aylık ve 3 aylık grafikleri inceledim. öyle girdim. az çok tahmin edilebilir bir data sunuyor. mesela xx.xx'in altındayken alayım zaten bunun altına bu kadar zamandır hiç düşmemiş diyerek yorumlayıp, aldım. zarar ettiğim zaman satmadım. inan 8000'imin 7200'e düştüğünü gördüm. unutacağım bir para dedim bu. hiç bakmayacağım bir para. 2-3 gün sonra birkaç arkadaşla oturup , sohbet ediyorduk. geç saatlerde. ya bir bakayım ne olmuş dedim. 11.500'e çıktığını gördüğümde sattım. sonra sürekli takip ederek yatır-kazan denklemini kurmaya çalıştım. fakat o dönemde keşke pegasus alsaymışım diyorum. 46 lara düşüp , 56 lara çıktı. ben basit bir oyuncu sayılırım. lütfen söylediklerime göre yatırım yapıp - yapmama kararı almayın.
  • 29-07-2020, 02:11:36
    #27
    hiç bir şey sonsuza kadar yükselmez arkadaslar muhakkak bir düzeltmesi olacaktir bu düzeltmeyede bir bahane sebep olacaktır iser adi ayasofta ister başka birşey düzeltme beklenen birşeydi
    ama hisseye dogru yerden girmek cok önemli
    eger acil paraya ihtiyacınız yoksa hisseyi zararına vermek cok gereksiz bana gore
    telegram kullanıpta takip etmek isteyen

    Telegram Kanalıma gelebilir