Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$LINK için ne diyorsun ne olur hocam sence?

hocam kesinlike bu konuda bir şey diyemem. ben 1 haftalık - 1 aylık ve 3 aylık grafikleri inceledim. öyle girdim. az çok tahmin edilebilir bir data sunuyor. mesela xx.xx'in altındayken alayım zaten bunun altına bu kadar zamandır hiç düşmemiş diyerek yorumlayıp, aldım. zarar ettiğim zaman satmadım. inan 8000'imin 7200'e düştüğünü gördüm. unutacağım bir para dedim bu. hiç bakmayacağım bir para. 2-3 gün sonra birkaç arkadaşla oturup , sohbet ediyorduk. geç saatlerde. ya bir bakayım ne olmuş dedim. 11.500'e çıktığını gördüğümde sattım. sonra sürekli takip ederek yatır-kazan denklemini kurmaya çalıştım. fakat o dönemde keşke pegasus alsaymışım diyorum. 46 lara düşüp , 56 lara çıktı. ben basit bir oyuncu sayılırım. lütfen söylediklerime göre yatırım yapıp - yapmama kararı almayın.