Bizimmarkette büyük zararım var ama sabrediyorum zararına mal verecek kadar zengin değilim bunu öğrendim uygulamaya çalışıyorum tabi zor oluyor
Bende bekliyorum, keşke beklemeseydim dedim ama. Her gün daha fazla zararla uyanıyorum.
Bugün son kez maliyet düşürdüm, son bir şans