Malesef son zamanlarda borsadan yabancı yatırımcı ciddi anlamda kaçıyor.
dolayısıyla hacim düşüyor. Böyle olunca da bizim üç kağıtçılar at koşturuyor borsada.
En saçma sapan şirketler en çok kazandıran şirketler oluyor.
Tavsiyem borsa hakkında yeterli bilgisi olmayan birin bıst 100 yada bıst 30 hisseleri dışında yatırım yapmasın.