Konu
Borsa neden böyle?
28-07-2020, 12:07:16
#16
EnginAYDIN
mustaizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam yükselecek, Ayasofya meselesi diyorlar borsa düşüyor.
Tam yükselecek, yunanistan meselesi diyorlar borsa düşüyor.
Tam yükselecek, dolar yükseldi borsa düşüyor.
Bir garip yer
bu yüzden türkiye de borsaya girmek yazı tura atmaktan farksız.