• 11-03-2014, 16:02:09
    #55
    parayı harca hoca sonuna kadar yarın çıkacağın belli değil faizi idi haramıydı uğraşmazsın.

    Ev tükkan alacağına ilerisini gördüğün bir yerde arsa al az biraz bekle. Sonra müteahhite sana 1 yıl içinde 3 ev versin. Onu da sat ( ki ev problemin yok sanırım ) 3 ev parasıyla daha fazla arsa al onu da 1 yıl içinde gene eve dönüştür. 20-25 yıla kalmaz milyoner olursun.
    bizim bir arkadaş esenyurtta arsa almıştı. Onu satıp triplex ev aldı Tabi bekleseydi şimdi 10 katlı evi olacaktı.
  • 11-03-2014, 21:19:54
    #56
    Faiz daha karlı müdür
  • 11-03-2014, 21:28:58
    #57
    Ben senin yerinde olsaydım bankaya yatırır faizini alırdım her ay oturdugum yerden.
  • 11-03-2014, 21:29:31
    #58
    Ev alın ev fiyatları git gide pahalanıyor
  • 12-03-2014, 17:49:22
    #59
    Üyeliği durduruldu
    masallah baya bi öneri gelmiş herkese teşekkürler bu arada birşey danışacağım istanbulda olanlar bilirler.Banka hesabımda bir miktar dolar var bunları Kapalı çarşıya gidip bozdurursam daha yüksek kurdan bozdurabileceğim söyleniyor böyle bir olay varmı?
  • 12-03-2014, 18:45:03
    #60
    arkadaşın bir tanesi yukarıda haramcılar gelir birazdan demiş fakat, bu konunun sağındanda baksan haram solundanda baksan haram sözüm oki, haramcılar diye bir olay yok.faiz yemeninde sütten cıkma ak kaşık gibi bir durumuda söz konusu olamaz.

    konunun sahibi arkadaş cevap verelim.arkadaşım ev alıp kirasını almak makul gelmiyorsa, ev alıp satabilirsin ticaretini yaptıgın zaman güzel para kazandırır, ben o şekilde yapmak istemiyorum diyorsan işlek bir yerden dükkan al bence daha mantıklı, hem faiz yememiş olursun hemde kirasını alır yersin.ev yada dükkan çok uğraşlı iştir diyenlerde olmus, malım olsunda uğraştırsın.


    90'lı yılllarda 50 milyara bi abimiz ev almıstı sen delimisin dediler çok pahalıydı o zamanın şartlarına göre, şuan eve 300 milyar veriyorlar vermiyor.

    seçim senin tabiki.
  • 12-03-2014, 23:41:27
    #61
    Renia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşın bir tanesi yukarıda haramcılar gelir birazdan demiş fakat, bu konunun sağındanda baksan haram solundanda baksan haram sözüm oki, haramcılar diye bir olay yok.faiz yemeninde sütten cıkma ak kaşık gibi bir durumuda söz konusu olamaz.

    konunun sahibi arkadaş cevap verelim.arkadaşım ev alıp kirasını almak makul gelmiyorsa, ev alıp satabilirsin ticaretini yaptıgın zaman güzel para kazandırır, ben o şekilde yapmak istemiyorum diyorsan işlek bir yerden dükkan al bence daha mantıklı, hem faiz yememiş olursun hemde kirasını alır yersin.ev yada dükkan çok uğraşlı iştir diyenlerde olmus, malım olsunda uğraştırsın.


    90'lı yılllarda 50 milyara bi abimiz ev almıstı sen delimisin dediler çok pahalıydı o zamanın şartlarına göre, şuan eve 300 milyar veriyorlar vermiyor.

    seçim senin tabiki.
    Yil ve ay hatirliyorsan o 50 milyarin bugun aslında ne kadar ettigini hesaplayabilirsin:
    http://www3.tcmb.gov.tr/enflasyon/enflasyon_anayeni.php
  • 12-03-2014, 23:47:50
    #62
    kardeş ilginden dolayı tşk ederim fakat hesaplamaya gerek yok
  • 13-03-2014, 09:56:05
    #63
    Ev alın. Çünkü gayrimenkul hep artış gösterecek.