masallah baya bi öneri gelmiş herkese teşekkürler bu arada birşey danışacağım istanbulda olanlar bilirler.Banka hesabımda bir miktar dolar var bunları Kapalı çarşıya gidip bozdurursam daha yüksek kurdan bozdurabileceğim söyleniyor böyle bir olay varmı?