• 10-03-2026, 13:59:50
    #1
    ᴀɪ ꜱᴘᴇᴄɪᴀʟɪꜱᴛ💎
    Yazılımcıların genel olarak sürekli dile getirdiği;
    Eee yazıyor yapay zeka kodu ama bir sürü hata ve sorun var açık var onları nasıl halledeceksiniz sorusuna,bari kod yazamiyoruz debug işi yapalım diyerek faiş fiyatlarla yapay zeka kodlarını düzenleme işi arayan debuggerler selam olsun
    Antropicin Selamı var:


    https://x.com/i/status/2031088171262554195
  • 10-03-2026, 14:03:08
    #2
    Kurumsal Üye
    ATLASx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımcıların genel olarak sürekli dile getirdiği;
    Eee yazıyor yapay zeka kodu ama bir sürü hata ve sorun var açık var onları nasıl halledeceksiniz sorusuna,bari kod yazamiyoruz debug işi yapalım diyerek faiş fiyatlarla yapay zeka kodlarını düzenleme işi arayan debuggerler selam olsun
    Antropicin Selamı var:


    https://x.com/i/status/2031088171262554195

    Büyük projelerde bunların hepsi batıyor. Hatta bazen 1 kodu silmek için bin kere döngüye giriyor. İlerde ne olur bilmem ama şuan bizler için asistandan ötesi değil Ama basit işte site olsun mantığında siteler yapılabilir görünüş bmw ama iç kısım cherry gibi gibi Çünkü dikkat ettiğim en önemli nokta hardcore yazıp geçiyorlar. Sisteme bunu ekledi olarak sanıyorsun ama boş sadece adı var apisi altyapısı düzeni yok yok yok o nedenle yazılımcı olarak senin onu her defasında uyarman gerekiyor.
    Cursor > Kiro > Claude Code > Windsurf > Antigravity sıralamam böyle
  • 10-03-2026, 14:05:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Büyük projede niye batsın abi sen yazılımcıysan eğer bunlar seni roketler biz yazılım bilmediğimiz halde şaşıp kalıyoruz sizin bunlarla şov yapmanız lazım
  • 10-03-2026, 14:08:36
    #4
    Kurumsal Üye
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük projede niye batsın abi sen yazılımcıysan eğer bunlar seni roketler biz yazılım bilmediğimiz halde şaşıp kalıyoruz sizin bunlarla şov yapmanız lazım
    İşte ayrıntı burda sen yaptığını sanıyorsun o yaptım diyor ama arkası boş yapmıyor sen yazılımcı olmadığın için oha derken ben o proje detayına inince tüh sana diyorum.
    Sonuç itibariyle asistan gibi birşey faydası çok ama bilmek gerekiyor yoksa çöp üretmekten başka bir senaryoya geçmiyor.
  • 10-03-2026, 14:09:53
    #5
    sadece agent kullanarak aylık gelirim 100bin ister inanın ister inanmayın konuyu açan arkadaş ta okusun mesajımı
  • 10-03-2026, 14:10:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte ayrıntı burda sen yaptığını sanıyorsun o yaptım diyor ama arkası boş yapmıyor sen yazılımcı olmadığın için oha derken ben o proje detayına inince tüh sana diyorum.
    Sonuç itibariyle asistan gibi birşey faydası çok ama bilmek gerekiyor yoksa çöp üretmekten başka bir senaryoya geçmiyor.
    Çöp de demeyelim haksızlık etmiş olursunuz
  • 10-03-2026, 14:12:02
    #7
    Kurumsal Üye
    goktugpek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çöp de demeyelim haksızlık etmiş olursunuz
    Büyük detaylı projelerde misal 10 faz üzeri projelerde öyle seni kandırıyor aklınca Birde şu var herbirinin meziyeti farklı misal aynı ide Claude kullanıyorlar ama antigravity farklı kiro farklı cursor farklı şeyler üretebiliyor.
  • 10-03-2026, 14:12:53
    #8
    Skulloger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece agent kullanarak aylık gelirim 100bin ister inanın ister inanmayın konuyu açan arkadaş ta okusun mesajımı
    helal olsun hocam. Allah bereket versin. iyi kazançlar diliyorum
  • 10-03-2026, 14:14:27
    #9
    Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun hocam. Allah bereket versin. iyi kazançlar diliyorum
    kafayı kullanan, kalbini bozmayan işini düzgün yapan herkese versin