Yazılımcıların genel olarak sürekli dile getirdiği;
Eee yazıyor yapay zeka kodu ama bir sürü hata ve sorun var açık var onları nasıl halledeceksiniz sorusuna,bari kod yazamiyoruz debug işi yapalım diyerek faiş fiyatlarla yapay zeka kodlarını düzenleme işi arayan debuggerler selam olsun
Antropicin Selamı var:
https://x.com/i/status/2031088171262554195