Büyük projede niye batsın abi sen yazılımcıysan eğer bunlar seni roketler biz yazılım bilmediğimiz halde şaşıp kalıyoruz sizin bunlarla şov yapmanız lazım
İşte ayrıntı burda sen yaptığını sanıyorsun o yaptım diyor ama arkası boş yapmıyor

sen yazılımcı olmadığın için oha derken ben o proje detayına inince tüh sana diyorum.
Sonuç itibariyle asistan gibi birşey faydası çok ama bilmek gerekiyor yoksa çöp üretmekten başka bir senaryoya geçmiyor.