OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte ayrıntı burda sen yaptığını sanıyorsun o yaptım diyor ama arkası boş yapmıyor sen yazılımcı olmadığın için oha derken ben o proje detayına inince tüh sana diyorum.
Sonuç itibariyle asistan gibi birşey faydası çok ama bilmek gerekiyor yoksa çöp üretmekten başka bir senaryoya geçmiyor.
Çöp de demeyelim haksızlık etmiş olursunuz