Yazılımcıların genel olarak sürekli dile getirdiği;
Eee yazıyor yapay zeka kodu ama bir sürü hata ve sorun var açık var onları nasıl halledeceksiniz sorusuna,bari kod yazamiyoruz debug işi yapalım diyerek faiş fiyatlarla yapay zeka kodlarını düzenleme işi arayan debuggerler selam olsun
Antropicin Selamı var:
https://x.com/i/status/2031088171262554195
Büyük projelerde bunların hepsi batıyor. Hatta bazen 1 kodu silmek için bin kere döngüye giriyor. İlerde ne olur bilmem ama şuan bizler için asistandan ötesi değil

Ama basit işte site olsun mantığında siteler yapılabilir görünüş bmw ama iç kısım cherry gibi gibi

Çünkü dikkat ettiğim en önemli nokta hardcore yazıp geçiyorlar. Sisteme bunu ekledi olarak sanıyorsun ama boş sadece adı var apisi altyapısı düzeni yok yok yok o nedenle yazılımcı olarak senin onu her defasında uyarman gerekiyor.
Cursor > Kiro > Claude Code > Windsurf > Antigravity sıralamam böyle