Büyük projelerde bunların hepsi batıyor. Hatta bazen 1 kodu silmek için bin kere döngüye giriyor. İlerde ne olur bilmem ama şuan bizler için asistandan ötesi değil Ama basit işte site olsun mantığında siteler yapılabilir görünüş bmw ama iç kısım cherry gibi gibi Çünkü dikkat ettiğim en önemli nokta hardcore yazıp geçiyorlar. Sisteme bunu ekledi olarak sanıyorsun ama boş sadece adı var apisi altyapısı düzeni yok yok yok o nedenle yazılımcı olarak senin onu her defasında uyarman gerekiyor.
Cursor > Kiro > Claude Code > Windsurf > Antigravity sıralamam böyle
Şuan kesnlikle öyle her zaman diyoruz yapay zeka hala bir asistandır. Sen yapılanı görünce bitti görüyorsun başka arkadal tık herşeyini görüyor