• 24-09-2016, 22:29:53
    #10
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam webview de açılan uygulama da üye devamlı online kalması yani uygulamadan çıkılsa bile arkaplanda çalışması, telefondan siteye foto yüklenmesi gibi konuları yapamadılar olmadı. Bunu çözebilcek arıyorum.

    bu forum ile gelen bildirimler mesaj alıntısı olsun, beğeni olsun, özel mesaj olsun arka planda çalışan uygulamada otomatik bildirim çıkmasını istedim bunu yapamadı kimse
    native uygulama yapımı zorluyor evet, 500-600'e bulabilirseniz durmayın alın derim. çünkü ortalama bir native uygulama 2-3k'dan başlıyor fiyatları.

    ben de çok araştırdım ama bulamamıştım. sıfırdan yazdırmak gerekiyor.
    • kardelenkurt
    kardelenkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-09-2016, 23:06:46
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    native uygulama yapımı zorluyor evet, 500-600'e bulabilirseniz durmayın alın derim. çünkü ortalama bir native uygulama 2-3k'dan başlıyor fiyatları.

    ben de çok araştırdım ama bulamamıştım. sıfırdan yazdırmak gerekiyor.
    aga ben 2k gözden çıkardım 20.000 diyen oldu bana
  • 25-10-2016, 19:51:53
    #12
    konu hakkında bilgi sahibi olan var mı arkadaşlar
  • 28-11-2016, 02:08:04
    #13
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu hakkında bilgi sahibi olan var mı arkadaşlar
    Uzun zaman olmuş.. Birkac ay evvel xenforoda 295 dolara satılan uygulamayı 199 dolardan satın aldım.. Birkaç aylık deneme sürecinde iyice test ettik.. Uygulama yoğun bildirim gönderilen forumlarda işlevselliğini yitiriyor.. yazılımcı birkac siteyi örnek gösteriyor ama o sitelere bakıldığında cok fazla aktiflik yok.. Bildirimler bazen hiç gelmiyordu bazende çok geç geliyordu. O yüzden uygulamayi geri iade ettim.. Bu arkadas dışında xenforo moderatorlerinden biri uygulama yazıyor.Xenforo forumundada konusu mevcut. Şuan onu bekliyorum.. Kendisiylede görüştük stabil olarak çalıştığı anda satın alacağım.
  • 28-11-2016, 07:55:30
    #14
    gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zaman olmuş.. Birkac ay evvel xenforoda 295 dolara satılan uygulamayı 199 dolardan satın aldım.. Birkaç aylık deneme sürecinde iyice test ettik.. Uygulama yoğun bildirim gönderilen forumlarda işlevselliğini yitiriyor.. yazılımcı birkac siteyi örnek gösteriyor ama o sitelere bakıldığında cok fazla aktiflik yok.. Bildirimler bazen hiç gelmiyordu bazende çok geç geliyordu. O yüzden uygulamayi geri iade ettim.. Bu arkadas dışında xenforo moderatorlerinden biri uygulama yazıyor.Xenforo forumundada konusu mevcut. Şuan onu bekliyorum.. Kendisiylede görüştük stabil olarak çalıştığı anda satın alacağım.
    slavik diye bir moderatör yazıyor sanırım ben de takip ediyorum. Eğer sizin de haberiniz olursa bana da haber verin lütfen. Arada bir kontrol ediyorum daha bir sonuç alamadık
  • 29-11-2016, 10:17:34
    #15
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    slavik diye bir moderatör yazıyor sanırım ben de takip ediyorum. Eğer sizin de haberiniz olursa bana da haber verin lütfen. Arada bir kontrol ediyorum daha bir sonuç alamadık
    https://xenforo.com/community/thread...opment.109044/

    Bu arkadaş bayadır uğraşıyor ama ne hikmettir sistemi tam oturtamadı.. Bize test üyelik gönderdi ama denemedik.. Kendisinede söyledik stabil olarak çalışırsa alacağız. Bu uygulamanın yanısıra r10'dan kopya yaparak onesignal'i forumda aktif ettik.. Bence mobil uygulamadan daha stabil çalışıyor.. Bildirim anında gönderiliyor.. Mobil browserden onesignali kabul ettiğinde telefonun ekranına bildirim düşüyor.
  • 10-12-2016, 01:40:50
    #16
    Arkadaslar bir gelisme olursa bana da haber edermisiniz uyguna gelirse ben de alip kurmak isterim.
  • 14-12-2016, 00:23:52
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Konu güncel kalsın, bize de lazım. Aslında forum tam oturmadı fakat ziyaretçiler hep mobil, ve telefondan girdiklerinde resim paylaşmasını çok seven.. Bunlar hep facebook'un yüzünden o.O
  • 14-12-2016, 00:57:03
    #18
    @kardelenkurt biliyorsun ben de uzun zamandır native yapan birini arıyorum. Hatta biri forumdan yapacaktı bekledik çok uzun süre ama oda yapamadı. Başkasıyla çalıştım parasını gönderdim o da yapamadı. Umarım kısa süre içinde biri yapar da kullanırız. Beni de kesinlikle haberdar ederseniz çok sevinirim.

    Anlık bildirim gitmesi için veritabanıyla uygulama bağlantı kurması gerekiyor. Push-talk olarak bildirim manuel atılıyor (webviewer) olarak ama önemli olan sitedeki alıntı, beğeni, vb bildirimlerin ekrana düşmesi. İşte buda native çalışmaya giriyor çok para istiyorlar.