slavik diye bir moderatör yazıyor sanırım ben de takip ediyorum. Eğer sizin de haberiniz olursa bana da haber verin lütfen. Arada bir kontrol ediyorum daha bir sonuç alamadık
https://xenforo.com/community/thread...opment.109044/
Bu arkadaş bayadır uğraşıyor ama ne hikmettir sistemi tam oturtamadı.. Bize test üyelik gönderdi ama denemedik.. Kendisinede söyledik stabil olarak çalışırsa alacağız. Bu uygulamanın yanısıra r10'dan kopya yaparak onesignal'i forumda aktif ettik.. Bence mobil uygulamadan daha stabil çalışıyor.. Bildirim anında gönderiliyor.. Mobil browserden onesignali kabul ettiğinde telefonun ekranına bildirim düşüyor.