kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam webview de açılan uygulama da üye devamlı online kalması yani uygulamadan çıkılsa bile arkaplanda çalışması, telefondan siteye foto yüklenmesi gibi konuları yapamadılar olmadı. Bunu çözebilcek arıyorum.

bu forum ile gelen bildirimler mesaj alıntısı olsun, beğeni olsun, özel mesaj olsun arka planda çalışan uygulamada otomatik bildirim çıkmasını istedim bunu yapamadı kimse
native uygulama yapımı zorluyor evet, 500-600'e bulabilirseniz durmayın alın derim. çünkü ortalama bir native uygulama 2-3k'dan başlıyor fiyatları.

ben de çok araştırdım ama bulamamıştım. sıfırdan yazdırmak gerekiyor.