• 14-12-2016, 01:00:55
    #19
    PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kardelenkurt biliyorsun ben de uzun zamandır native yapan birini arıyorum. Hatta biri forumdan yapacaktı bekledik çok uzun süre ama oda yapamadı. Başkasıyla çalıştım parasını gönderdim o da yapamadı. Umarım kısa süre içinde biri yapar da kullanırız. Beni de kesinlikle haberdar ederseniz çok sevinirim.

    Anlık bildirim gitmesi için veritabanıyla uygulama bağlantı kurması gerekiyor. Push-talk olarak bildirim manuel atılıyor (webviewer) olarak ama önemli olan sitedeki alıntı, beğeni, vb bildirimlerin ekrana düşmesi. İşte buda native çalışmaya giriyor çok para istiyorlar.
    ben dayanamadım android de webview olarak uygulama yayına aldım
    xenforo 2,0 da ümidim vardı lakin bir gelişme yok şuan
    eklenti satış siteleri filan takip ediyorum bir sonuç elde edemedim

    anlık bildirim hariç geriye kalan çalışıyor bende şuan
  • 15-01-2017, 20:05:27
    #20
    eğer hala ios uygulaması bekleyenler varsa 2 - 3 ay sonra native olarak satışını gerçekleştirebilirim.



    - temel kullanıcı yönetimi, bildirimler ve push bildirimler gibi xenforonun temel özellikleri barınacak.
    - bunun yanı sıra yöneticiler temel forum yönetiminide gerçekleştirebileceklerdir.
  • 17-05-2017, 01:05:34
    #21
    HasanHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer hala ios uygulaması bekleyenler varsa 2 - 3 ay sonra native olarak satışını gerçekleştirebilirim.



    - temel kullanıcı yönetimi, bildirimler ve push bildirimler gibi xenforonun temel özellikleri barınacak.
    - bunun yanı sıra yöneticiler temel forum yönetiminide gerçekleştirebileceklerdir.

    sonuç var mı hocam?
  • 17-05-2017, 01:20:46
    #22
    kardelenkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç var mı hocam?
    Birçok alanında mesafe alındı, ancak tamamen problemsiz bir uygulama zaman alacaktır. Yoğunluğumuzdan dolayı kısa sürmeyecek bir proje.
  • 17-05-2017, 01:24:37
    #23
    ben tapatalk premium geçecem sanırım uzun zamandır sonuç alamadım
  • 17-05-2017, 22:54:21
    #24
    HasanHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birçok alanında mesafe alındı, ancak tamamen problemsiz bir uygulama zaman alacaktır. Yoğunluğumuzdan dolayı kısa sürmeyecek bir proje.
    hocam gelisme varmi?
  • 17-05-2017, 22:54:05
    #25
    Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam gelisme varmi?
    Dediğim gibi birçok kısımda yol alındı ancak tamamen bitmesi zaman alacak yoğunluğumdan dolayı.
  • 13-06-2017, 23:39:39
    #26
    https://www.turnkeymobileapps.com/
    bu konuda bunu kullanan var mı?

    500 dolar fiyatı bize özel uygulama olacak diyor
    500*3,50 1500 tl gibi tutuyor
  • 15-08-2017, 16:41:24
    #27
    https://xenforo.com/community/resour...-xenforo.5528/ bunu da buldum sizce nasıl? Kullanan var mı aramızda?