HasanHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer hala ios uygulaması bekleyenler varsa 2 - 3 ay sonra native olarak satışını gerçekleştirebilirim.



- temel kullanıcı yönetimi, bildirimler ve push bildirimler gibi xenforonun temel özellikleri barınacak.
- bunun yanı sıra yöneticiler temel forum yönetiminide gerçekleştirebileceklerdir.

sonuç var mı hocam?