PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@kardelenkurt biliyorsun ben de uzun zamandır native yapan birini arıyorum. Hatta biri forumdan yapacaktı bekledik çok uzun süre ama oda yapamadı. Başkasıyla çalıştım parasını gönderdim o da yapamadı. Umarım kısa süre içinde biri yapar da kullanırız. Beni de kesinlikle haberdar ederseniz çok sevinirim.

Anlık bildirim gitmesi için veritabanıyla uygulama bağlantı kurması gerekiyor. Push-talk olarak bildirim manuel atılıyor (webviewer) olarak ama önemli olan sitedeki alıntı, beğeni, vb bildirimlerin ekrana düşmesi. İşte buda native çalışmaya giriyor çok para istiyorlar.
ben dayanamadım android de webview olarak uygulama yayına aldım
xenforo 2,0 da ümidim vardı lakin bir gelişme yok şuan
eklenti satış siteleri filan takip ediyorum bir sonuç elde edemedim

anlık bildirim hariç geriye kalan çalışıyor bende şuan