@kardelenkurt biliyorsun ben de uzun zamandır native yapan birini arıyorum. Hatta biri forumdan yapacaktı bekledik çok uzun süre ama oda yapamadı. Başkasıyla çalıştım parasını gönderdim o da yapamadı. Umarım kısa süre içinde biri yapar da kullanırız. Beni de kesinlikle haberdar ederseniz çok sevinirim.

Anlık bildirim gitmesi için veritabanıyla uygulama bağlantı kurması gerekiyor. Push-talk olarak bildirim manuel atılıyor (webviewer) olarak ama önemli olan sitedeki alıntı, beğeni, vb bildirimlerin ekrana düşmesi. İşte buda native çalışmaya giriyor çok para istiyorlar.