gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zaman olmuş.. Birkac ay evvel xenforoda 295 dolara satılan uygulamayı 199 dolardan satın aldım.. Birkaç aylık deneme sürecinde iyice test ettik.. Uygulama yoğun bildirim gönderilen forumlarda işlevselliğini yitiriyor.. yazılımcı birkac siteyi örnek gösteriyor ama o sitelere bakıldığında cok fazla aktiflik yok.. Bildirimler bazen hiç gelmiyordu bazende çok geç geliyordu. O yüzden uygulamayi geri iade ettim.. Bu arkadas dışında xenforo moderatorlerinden biri uygulama yazıyor.Xenforo forumundada konusu mevcut. Şuan onu bekliyorum.. Kendisiylede görüştük stabil olarak çalıştığı anda satın alacağım.
slavik diye bir moderatör yazıyor sanırım ben de takip ediyorum. Eğer sizin de haberiniz olursa bana da haber verin lütfen. Arada bir kontrol ediyorum daha bir sonuç alamadık