• 10-05-2010, 22:14:00
    #19
    arşive ekledim hocam tşkler.
  • 10-05-2010, 22:17:07
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    old_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimli konu ekledigimde yazı alanı(single.php) yorum yazma alanı ile beraber genişliyor..Bu sorun sanırım resimlerden kaynaklanıyor...resimleri otomatik olarak nasıl single.php nin boyutu kadar ayarlayabiliriz aceba bilen varmı?Default temasında resimler otomatik yazı alanının boyutuna göre küçülüyor örneğin...onun gibi nasıl yapabilirim?
    anladım dostum ne demek istediğini sanırım resimler büyüğünce ekrana sığmıor... Ben sadece yazı eklediğim için farketmemiştim.
  • 10-05-2010, 22:17:39
    #21
    dEsir0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arşive ekledim hocam tşkler.
    rica ederim...
  • 10-05-2010, 22:37:32
    #22
    Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firefox da normal ama Internet Explorer da yazılar büyük görünüyor


    bu sorunu nasıl gidercez yardımcı olabilcek varmı
    bu sorun bendede var ...style dpsyasından oynadım ancak firefoxdan yazının boyuu değişiyor ve yazı boyutları 12 px ayarlanmış..en normalide 12 zaten..ie de nedense büyük çıkıyor yazılar..
    edit:crome da da yazı normal gözüküyor...service pack 2 ie 6 var sanırım ondan öyle
  • 10-05-2010, 22:48:44
    #23
    arkadaşlar sorunu cözdüm sanırım biraz beklerseniz upload edebilirim
  • 10-05-2010, 22:54:25
    #24
    old_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sorun bendede var ...style dpsyasından oynadım ancak firefoxdan yazının boyuu değişiyor ve yazı boyutları 12 px ayarlanmış..en normalide 12 zaten..ie de nedense büyük çıkıyor yazılar..
    edit:crome da da yazı normal gözüküyor...service pack 2 ie 6 var sanırım ondan öyle

    edit:sanırım sorun giderildi http://www.tekdosya.com/files/RR4572...ready.rar.html
  • 10-05-2010, 23:13:03
    #25
    Üyeliği durduruldu
    valla gzl işime yarar.. xD
  • 10-05-2010, 23:27:32
    #26
    evet sorun giderilmiş teşekkürler
  • 11-05-2010, 00:16:09
    #27
    çok teşekkür ederim...biraz çeki düzen vermeye çalışacağım..güzel tema...