bu sorun bendede var ...style dpsyasından oynadım ancak firefoxdan yazının boyuu değişiyor ve yazı boyutları 12 px ayarlanmış..en normalide 12 zaten..ie de nedense büyük çıkıyor yazılar..
edit:crome da da yazı normal gözüküyor...service pack 2 ie 6 var sanırım ondan öyle
edit:sanırım sorun giderildi
http://www.tekdosya.com/files/RR4572...ready.rar.html