• 10-05-2010, 22:05:01
    #10
    hocam konuya girerken site çok geniş oluyor konu alanını nasıl daraltacagız...
  • 10-05-2010, 22:06:12
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam nasıl konu alanı geniş oluyor anlamadım?
  • 10-05-2010, 22:06:47
    #12
    teşekkürler güzelmiş
  • 10-05-2010, 22:08:33
    #13
    sağ tarafa 160x600 reklam fln eklerseniz güzel oluyor denedim tavsie ederim
  • 10-05-2010, 22:08:34
    #14
    bu nasıl bir tema ya bu temayla saniyesinde banlanmayalım
  • 10-05-2010, 22:09:55
    #15
    valla hocam yaklaşık 2 3 aydır kullanıorm bi sorun yaşamadım güzel para kazanıorm hatta bi ara 20 tl den satmıştım bi kac kişiye hatta...
  • 10-05-2010, 22:12:43
    #16
    firefox da normal ama Internet Explorer da yazılar büyük görünüyor


    bu sorunu nasıl gidercez yardımcı olabilcek varmı
  • 10-05-2010, 22:12:51
    #17
    Gördüğüm en iyi Adsense Ready teması diyebilirim, biraz üstünde oynayıp daha iyi gelirler elde edilebilir. Teşekkürler.
  • 10-05-2010, 22:13:40
    #18
    t3amsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl konu alanı geniş oluyor anlamadım?
    resimli konu ekledigimde yazı alanı(single.php) yorum yazma alanı ile beraber genişliyor..Bu sorun sanırım resimlerden kaynaklanıyor...resimleri otomatik olarak nasıl single.php nin boyutu kadar ayarlayabiliriz aceba bilen varmı?Default temasında resimler otomatik yazı alanının boyutuna göre küçülüyor örneğin...onun gibi nasıl yapabilirim?