• 11-05-2010, 00:19:26
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bedavaya tema dağıtorz gene biri - rep vermiş
  • 11-05-2010, 00:47:19
    #29
    Saol hocam adsense için güzel ve kazandıracak bir tema.
  • 11-05-2010, 00:49:27
    #30
    tema için teşekkürler.
  • 11-05-2010, 01:48:48
    #31
    Üyeliği durduruldu
    bende deneyeyim güzel temaymış. Banlanmayız inş
  • 11-05-2010, 02:10:48
    #32
    Teşekkürler tema gerçektende güzel duruyor. Mikro bloglar için ideal.