firefox da normal ama Internet Explorer da yazılar büyük görünüyor
bu sorunu nasıl gidercez yardımcı olabilcek varmı
bu sorun bendede var ...style dpsyasından oynadım ancak firefoxdan yazının boyuu değişiyor ve yazı boyutları 12 px ayarlanmış..en normalide 12 zaten..ie de nedense büyük çıkıyor yazılar..
edit:crome da da yazı normal gözüküyor...service pack 2 ie 6 var sanırım ondan öyle