YellowDesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Altı üstü eklentiyi siteye yerleştirmek için kod vereceksin.
Konu burda açılmış, sorunlar için web sayfamda gelin ordan yazın diye bir mantık olurmu?
+ Bu problem degil, şayet bi eklentiyi düzelttim diyorsan, onun ayarlarını, kodlarını vermelisin
