• 01-05-2010, 13:08:27
    #10
    YellowDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun ile ilgili tüm problemlerin tek başlık altında toplanıp açıklanması için o konuya yazmanızı söylemiştim.
    Aynı soruları soracak kişilerin cevaplarını almada vakit kaybetmemeleri açısından.
    Dostum benim konuyla ilgili bir problemim yok,
    Altı üstü eklentiyi siteye yerleştirmek için kod vereceksin.

    Konu burda açılmış, sorunlar için web sayfamda gelin ordan yazın diye bir mantık olurmu?

    + Bu problem degil, şayet bi eklentiyi düzelttim diyorsan, onun ayarlarını, kodlarını vermelisin
  • 01-05-2010, 13:18:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum benim konuyla ilgili bir problemim yok,
    Altı üstü eklentiyi siteye yerleştirmek için kod vereceksin.

    Konu burda açılmış, sorunlar için web sayfamda gelin ordan yazın diye bir mantık olurmu?

    + Bu problem degil, şayet bi eklentiyi düzelttim diyorsan, onun ayarlarını, kodlarını vermelisin
    Bu derece polemik yaratacak bir durum yok ortada.
    Kurulum için gerekli tüm materyaller zaten başlık altında mevcut.
  • 01-05-2010, 13:20:22
    #12
    Dostum bunca konuşmaya girecegine bir kodu verecektin ?
    hiçbirşey demiyorum sana.

    Hala tutupda bir kodu veremedin.
  • 01-05-2010, 13:24:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kodu indirme linkinde detaylı olarak belirttim.
    İndirdiğiniz dosyanın yanında Kurulum.txt dosyası var.
    Onun içinde de yazıyor.
    Göremediniz sanırım. Şimdi r10 daki konuya da ekledim, konuyu güncelledim.
  • 02-05-2010, 23:50:19
    #14
    domainler.net
    Güzel eklenti.
    Kurdum problemsiz çalışıyor, teşekkürler.
  • 03-05-2010, 00:18:23
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende de eklenti "Etkinleştir" linkini panelimde tıkladığımda, hiçbir tepki vermiyor. Bakayım bir