MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum benim konuyla ilgili bir problemim yok,
Altı üstü eklentiyi siteye yerleştirmek için kod vereceksin.

Konu burda açılmış, sorunlar için web sayfamda gelin ordan yazın diye bir mantık olurmu?

+ Bu problem degil, şayet bi eklentiyi düzelttim diyorsan, onun ayarlarını, kodlarını vermelisin
Bu derece polemik yaratacak bir durum yok ortada.
Kurulum için gerekli tüm materyaller zaten başlık altında mevcut.