Dostum benim konuyla ilgili bir problemim yok,
Altı üstü eklentiyi siteye yerleştirmek için kod vereceksin.
Konu burda açılmış, sorunlar için web sayfamda gelin ordan yazın diye bir mantık olurmu?
+ Bu problem degil, şayet bi eklentiyi düzelttim diyorsan, onun ayarlarını, kodlarını vermelisin
Bu derece polemik yaratacak bir durum yok ortada.
Kurulum için gerekli tüm materyaller zaten başlık altında mevcut.