Kodu indirme linkinde detaylı olarak belirttim.
İndirdiğiniz dosyanın yanında Kurulum.txt dosyası var.
Onun içinde de yazıyor.
Göremediniz sanırım. Şimdi r10 daki konuya da ekledim, konuyu güncelledim.