Sorun ile ilgili tüm problemlerin tek başlık altında toplanıp açıklanması için o konuya yazmanızı söylemiştim.
Aynı soruları soracak kişilerin cevaplarını almada vakit kaybetmemeleri açısından.
Dostum benim konuyla ilgili bir problemim yok,
Altı üstü eklentiyi siteye yerleştirmek için kod vereceksin.
Konu burda açılmış, sorunlar için web sayfamda gelin ordan yazın diye bir mantık olurmu?
+ Bu problem degil, şayet bi eklentiyi düzelttim diyorsan, onun ayarlarını, kodlarını vermelisin