• 29-04-2010, 23:08:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Wordpress’in orijinalindeki Meta bileşeninde sadece link olarak giriş,çıkış ve kayıt
    butonları yer alıyor. Tıkladıktan sonra yeni sayfada üye giriş/kayıt sayfasına yönlendiriyor.
    Bunu sitesinin anasayfasında entegre biçimde isteyenler için “Sidebar Login” isimli eklentiyi Türkçeleştirdim.

    Kurulum

    1-) Yasins.Net’ten indirdiğiniz eklenti dosyasını sitenizin wp-content/plugins dizinine upload edin.
    2-) Sitenizin Yönetim Paneli’ne girip eklentiler bölümünde beliren pasif konumdaki ” Anasayfada Üye Girişi ” eklentisini etkinleştirin.
    3-) Görünüm >>> Bileşenler bölümünden ” Anasayfada Üye Girişi ” bileşenini sağdaki yere sürükleyerek aktif hale getirin.
    4-) Ayarlar >>> Anasayfada Üye Girişi bölümünden eklenti ayarlarını kendinize göre özelleştirip kullanın.

    Ayrıca temasında widget desteği olmayan arkadaşlar;

    <?php sidebarlogin(); ?> kodunu temalarındaki ilgili yere yerleştirerek eklentiyi kullanabilirler.

    Eklentiyi buradan indirebilirsiniz.
  • 30-04-2010, 00:23:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel , elinize saglık kullanan olursada bilgilendirsin
  • 30-04-2010, 18:58:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MC34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel , elinize saglık kullanan olursada bilgilendirsin
    Kendi blogumda kullanıyorum eklentiyi.
    www.yasins.net bakabilirsiniz.
    Ayrıca verdiğim dosyanın içerisinde önizlemeleri de mevcut.
  • 30-04-2010, 19:44:41
    #4
    Guzel bir eklenti ama aktif etmeye calistigin zaman diyer eklntileride pasif hala getiriyor aktif olmuyor sorun ne olabilir.
  • 01-05-2010, 12:33:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    SiberDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel bir eklenti ama aktif etmeye calistigin zaman diyer eklntileride pasif hala getiriyor aktif olmuyor sorun ne olabilir.
    Eklentiyi kuran hiç kimseden böyle bir sorunj duymadım daha önce.
    Problem sizin sitenizden kaynaklı bir durum olabilir.
  • 01-05-2010, 12:48:43
    #6
    Sidebar kodLarı nedir, widgets yok benim temada
    El ile eklemek için kodu nedir acaba?
  • 01-05-2010, 12:58:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sidebar kodLarı nedir, widgets yok benim temada
    El ile eklemek için kodu nedir acaba?
    Konuyla ilgili sorularınızı vermiş olduğum indirme linkindeki konuya yazarsanız daha hızlı cevap alırsınız. r10 da sürekli olarak aktif olmuyorum.
  • 01-05-2010, 13:01:24
    #8
    Pardon ?

    Şuan aktifsiniz işte???
  • 01-05-2010, 13:06:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon ?

    Şuan aktifsiniz işte???
    Sorun ile ilgili tüm problemlerin tek başlık altında toplanıp açıklanması için o konuya yazmanızı söylemiştim.
    Aynı soruları soracak kişilerin cevaplarını almada vakit kaybetmemeleri açısından.