MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sidebar kodLarı nedir, widgets yok benim temada
El ile eklemek için kodu nedir acaba?
Konuyla ilgili sorularınızı vermiş olduğum indirme linkindeki konuya yazarsanız daha hızlı cevap alırsınız. r10 da sürekli olarak aktif olmuyorum.