• 23-03-2013, 00:28:31
    #1
    Arkadaşlar Merhaba,

    Wordpress altyapısını kullanarak bir tema yaptım.
    Bu wordpress ile ilk çalışmam ve sıfırdan hazırladım temayı...

    Tüm bileşenleri sıfırdan yazdım..

    Wordpress'in kodlarını anlamam ve temayı son haline getirmem yaklaşık 30 günümü aldı..

    Bitirip yayına vermeden önce.. Genel olarak fikirlerinizi almak istedim.

    Site adres: www.xturk.com

    İyi-kötü eleştirilerinizi yazıp varsa fikirlerinizi belirtirseniz memnun kalırım.

    Siteye bağlı Subdomainler çok önemli değil. Bakmasanız da olur.. Hepsini değiştereceğim çünkü..

    Saygılar...
  • 23-03-2013, 00:44:47
    #2
    Hocam bu tema biraz araklama olmuş sanki. Yani siz epey emek vermiş değiştirmişsiniz ama birçok yeri halen başka bir temaya ait. Pek sıfırdan yazmamışsınız ne yazık ki.

    http://www.mvpthemes.com/maxmag/
  • 23-03-2013, 00:47:47
    #3
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu tema biraz araklama olmuş sanki. Yani siz epey emek vermiş değiştirmişsiniz ama birçok yeri halen başka bir temaya ait. Pek sıfırdan yazmamışsınız ne yazık ki.

    http://www.mvpthemes.com/maxmag/


    Bir çok tema ve web sitesinden faydalandım evet..
    Fakat maxmag ile sadece orta sutun ve footerdaki haberler benziyor sanırım.
    Sizce gerçekten maxmag'i mi andırıyor...?
  • 23-03-2013, 00:51:22
    #4
    Yazzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir çok tema ve web sitesinden faydalandım evet..
    Fakat maxmag ile sadece orta sutun ve footerdaki haberler benziyor sanırım.
    Sizce gerçekten maxmag'i mi andırıyor...?
    Yani ben maxmagı satın alıp kullanan biriyim. Bilmiyorum belki sürekli gördüğüm için ama footer, orta sütun, ikonlar, single, tags, kategori sayfasındaki slider, ana sayfadaki slider ki bu sliderlar normalde woothemesa ait aynı.

    Beni yanlış anlamayın samimi olun dediğiniz ve sıfırdan kodladım dediğiniz için yazdım.

    Ekleme, tazeler vb de buna dahil.
  • 23-03-2013, 00:52:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam neye benzediği önemli değil o kadar uğraşmışsın bence güzel gideri var yani : ) ama onca kategoriyi güncelleyecek birisi gerekiyor biliyosun yoksa verdiğin emeğin bi anlamı kalmaz
  • 23-03-2013, 00:53:14
    #6
    Ha şunuda söyleyim yukarıda da söyledim ama güzel olmuş tabiki
  • 23-03-2013, 00:56:48
    #7
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ben maxmagı satın alıp kullanan biriyim. Bilmiyorum belki sürekli gördüğüm için ama footer, orta sütun, ikonlar, single, tags, kategori sayfasındaki slider, ana sayfadaki slider ki bu sliderlar normalde woothemesa ait aynı.

    Beni yanlış anlamayın samimi olun dediğiniz ve sıfırdan kodladım dediğiniz için yazdım.

    Ekleme, tazeler vb de buna dahil.
    Çok teşekkür ederim..
    Maxmag teması çok iyi bir tema ama eksikleri var..
    "Maxmag temasını altyapı olarak kullandım" olarak değiştirdim ilk mesajımı..

    Fakat şunu yazmalıyım maxmag'in hiç bir bileşenini kullanmadım. Tüm sayfalarını da değiştirdim.. Kendime göre uyarladım.

    Tazeler diye geçen kısım ise çok güzel duruyor.. Onun yerini değiştirmeyi düşünmüyorum fakat tasarımıyla oynayacağım..

    Manset kısmını da kaydırmasız yaparsam sorun çözülür sanıyorum.
  • 23-03-2013, 00:58:32
    #8
    Yazzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim..
    Maxmag teması çok iyi bir tema ama eksikleri var..
    "Maxmag temasını altyapı olarak kullandım" olarak değiştirdim ilk mesajımı..

    Fakat şunu yazmalıyım maxmag'in hiç bir bileşenini kullanmadım. Tüm sayfalarını da değiştirdim.. Kendime göre uyarladım.

    Tazeler diye geçen kısım ise çok güzel duruyor.. Onun yerini değiştirmeyi düşünmüyorum fakat tasarımıyla oynayacağım..

    Manset kısmını da kaydırmasız yaparsam sorun çözülür sanıyorum.
    Dediğim gibi temanızla ilgili olumsuz bir yorum yapmadım aslında. Sadece bende kullandığım için bir göz aşinalığı var. Maxmag güzel bir tema aslında iyi optimize edilmiş bir tema o kadar görsel ve js rağmen pek sıkıntı çıkarmaz. Tek sorun sliderlar gereksiz bir büyüklüğe sahip.
  • 23-03-2013, 01:00:41
    #9
    Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi temanızla ilgili olumsuz bir yorum yapmadım aslında. Sadece bende kullandığım için bir göz aşinalığı var. Maxmag güzel bir tema aslında iyi optimize edilmiş bir tema o kadar görsel ve js rağmen pek sıkıntı çıkarmaz. Tek sorun sliderlar gereksiz bir büyüklüğe sahip.
    Doğrudur.. Maxmag gördüğüm en hızlı temalardan biri.. Bu yüzden altyapı olarak seçtim..

    Aklınızda kendi kullandığınız temayla ilgili bir düşünce varsa (mansetler-bilesenler) istediğiniz değişiklikleri yapabilirim.. Sizinle de paylaşabilirim.. Sorun değil. Fikir verin yeter