Yazzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim..
Maxmag teması çok iyi bir tema ama eksikleri var..
"Maxmag temasını altyapı olarak kullandım" olarak değiştirdim ilk mesajımı..

Fakat şunu yazmalıyım maxmag'in hiç bir bileşenini kullanmadım. Tüm sayfalarını da değiştirdim.. Kendime göre uyarladım.

Tazeler diye geçen kısım ise çok güzel duruyor.. Onun yerini değiştirmeyi düşünmüyorum fakat tasarımıyla oynayacağım..

Manset kısmını da kaydırmasız yaparsam sorun çözülür sanıyorum.
Dediğim gibi temanızla ilgili olumsuz bir yorum yapmadım aslında. Sadece bende kullandığım için bir göz aşinalığı var. Maxmag güzel bir tema aslında iyi optimize edilmiş bir tema o kadar görsel ve js rağmen pek sıkıntı çıkarmaz. Tek sorun sliderlar gereksiz bir büyüklüğe sahip.