Bitirmeden Fikirlerinizi Almak İstiyorum...
11
●925
- 23-03-2013, 01:04:34Teşekkür ederim, ben anasayfadaki slider gereksiz bir büyüklüğe sahip olduğu ve kastığı için maxmagdan çıkarmayı tercih ettim aslında. Ben pek orjinalini bozmadım ama sadeleştirdim açıkcasıYazzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle