• 23-03-2013, 01:04:01
    #10
    bence çok güzel ve diğer tema ile alakasım yok
  • 23-03-2013, 01:04:34
    #11
    Yazzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur.. Maxmag gördüğüm en hızlı temalardan biri.. Bu yüzden altyapı olarak seçtim..

    Aklınızda kendi kullandığınız temayla ilgili bir düşünce varsa (mansetler-bilesenler) istediğiniz değişiklikleri yapabilirim.. Sizinle de paylaşabilirim.. Sorun değil. Fikir verin yeter
    Teşekkür ederim, ben anasayfadaki slider gereksiz bir büyüklüğe sahip olduğu ve kastığı için maxmagdan çıkarmayı tercih ettim aslında. Ben pek orjinalini bozmadım ama sadeleştirdim açıkcası
  • 23-03-2013, 01:13:50
    #12
    Kurumsal PLUS
    çok göz yoruyor çok karmaşık olmuş bence. Sade ve kolay kullanım önemli ziyaretci için bu sitede yorulur.Ama yinede iyi çalışma olmuş