Yazzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur.. Maxmag gördüğüm en hızlı temalardan biri.. Bu yüzden altyapı olarak seçtim..

Aklınızda kendi kullandığınız temayla ilgili bir düşünce varsa (mansetler-bilesenler) istediğiniz değişiklikleri yapabilirim.. Sizinle de paylaşabilirim.. Sorun değil. Fikir verin yeter
Teşekkür ederim, ben anasayfadaki slider gereksiz bir büyüklüğe sahip olduğu ve kastığı için maxmagdan çıkarmayı tercih ettim aslında. Ben pek orjinalini bozmadım ama sadeleştirdim açıkcası