Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğim gibi temanızla ilgili olumsuz bir yorum yapmadım aslında. Sadece bende kullandığım için bir göz aşinalığı var. Maxmag güzel bir tema aslında iyi optimize edilmiş bir tema o kadar görsel ve js rağmen pek sıkıntı çıkarmaz. Tek sorun sliderlar gereksiz bir büyüklüğe sahip.
Doğrudur.. Maxmag gördüğüm en hızlı temalardan biri.. Bu yüzden altyapı olarak seçtim..

Aklınızda kendi kullandığınız temayla ilgili bir düşünce varsa (mansetler-bilesenler) istediğiniz değişiklikleri yapabilirim.. Sizinle de paylaşabilirim.. Sorun değil. Fikir verin yeter