Maeglin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ben maxmagı satın alıp kullanan biriyim. Bilmiyorum belki sürekli gördüğüm için ama footer, orta sütun, ikonlar, single, tags, kategori sayfasındaki slider, ana sayfadaki slider ki bu sliderlar normalde woothemesa ait aynı.

Beni yanlış anlamayın samimi olun dediğiniz ve sıfırdan kodladım dediğiniz için yazdım.

Ekleme, tazeler vb de buna dahil.
Çok teşekkür ederim..
Maxmag teması çok iyi bir tema ama eksikleri var..
"Maxmag temasını altyapı olarak kullandım" olarak değiştirdim ilk mesajımı..

Fakat şunu yazmalıyım maxmag'in hiç bir bileşenini kullanmadım. Tüm sayfalarını da değiştirdim.. Kendime göre uyarladım.

Tazeler diye geçen kısım ise çok güzel duruyor.. Onun yerini değiştirmeyi düşünmüyorum fakat tasarımıyla oynayacağım..

Manset kısmını da kaydırmasız yaparsam sorun çözülür sanıyorum.