Fizy Clone v1 Dağıtım & Satış
44
●6.229
- 05-03-2010, 16:14:001 kartona 10 tema yapsaydım şimdi internet faturamı ödeyemezdimGorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

fizy benim değil hocam, ben klonlayıp + ajaxlayıp wp teması haline getirdimJustian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleücretsiz dağıtım yok arkadaşlarWarri0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada benim klonladığım temayı, benden klonlayan ve 20TL ye satan arkadaşlar varmış dikkatli olalım, arkadaşları uyaralım
emeğine sağlık güzel olmuş..
