• 03-03-2010, 00:06:40
    #28
    Üyeliği durduruldu
    sağolsın hocam Alah razı olsun. bakayım bi
  • 03-03-2010, 20:41:56
    #29
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bende alabilir miyim ücretsiz gönderirsen hocam emeğine sağlık güzel olmuş..
  • 05-03-2010, 16:14:00
    #30
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana yazın 1 karton getireyim, sen bana 10 tema yap
    1 kartona 10 tema yapsaydım şimdi internet faturamı ödeyemezdim

    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı ama söylemek istiyorum dostum fizy sitesini benim arkadaşlar çok beğeniyor ne ararlarsa buluyorlarmıs teşekkür et dedi benim yerime kal sağlıcakla
    fizy benim değil hocam, ben klonlayıp + ajaxlayıp wp teması haline getirdim

    Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolsın hocam Alah razı olsun. bakayım bi
    Warri0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alabilir miyim ücretsiz gönderirsen hocam emeğine sağlık güzel olmuş..
    ücretsiz dağıtım yok arkadaşlar

    Piyasada benim klonladığım temayı, benden klonlayan ve 20TL ye satan arkadaşlar varmış dikkatli olalım, arkadaşları uyaralım
  • 07-03-2010, 12:38:12
    #31
    Msn Alabilir Miyim?
  • 08-03-2010, 10:25:43
    #32
    dün r10 a girilmiyordu. mail atmıştım ancak görmediniz sanırım. bende almak istiyorum bu temadan. varsa iş bankası hesap numaranızı gönderebilir misiniz
  • 08-03-2010, 10:35:26
    #33
    Msn ve garanti bilgileri veya iş bankası garanti olursa çok çok iyi olur (:
  • 08-03-2010, 11:14:49
    #34
    dönüş yaptım mesajlarınız için
  • 08-03-2010, 11:23:38
    #35
    Üyeliği durduruldu
    5 tl'lik kontör göndersem 2 tane verir misiniz??
  • 10-03-2010, 00:06:21
    #36
    pm attım.